Home / Ελιάς Γιώργος / ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ 1821[του Γιώργου Ελιά απο Λήμνο]

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ 1821[του Γιώργου Ελιά απο Λήμνο]

Μέσα στην σημερινή ταχύτητα του διαδικτύου,την παραφροσύνη των αδιάβαστων δημοσιογράφων της τηλεοράσεως,την μόδα της αναρχοκουλτούρας, καθώς και τον δογματισμό των ακροδεξιών,αποτελεί εθνική ανάγκη στο σήμερα για να έχει ο ελληνικός λαός μέλλον για τα νέα παιδιά του,το ξεκαθάρισμα των ιστορικών γεγονότων της εθνεγερσίας του 21′.Αυτός θα πρέπει να είναι ο ρόλος των συλλόγων που θέλουν να ονομάζονται πολιτιστικοί,για να παραδώσουν πραγματικά έργο στον κόσμο,καθώς το σχολείο και τα βιβλία του όπως και τα ειδησεογραφικά μέσα έχουν απομακρυνθεί απο κάθετι αφορά την παράδοση του λαού μας.Στη σειρά αυτή θα παρατεθούν αρκετά απο αυτά τα νευραλγικά θέματα και τρία απο αυτά στο παρόν άρθρο.Πρώτο θέμα το λεξικό του Μάρκου Μπότσαρη της Αρβανίτικης με την Ρωμέικη απλή και οχι Αλβανοελληνικό όπως το αναφέρουν αλλά και έτσι το είχε παραθέσει ο Γάλλος διπλωμάτης Φ.Πουκεβίλ.Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα ο Μάρκος στην Κέρκυρα όπου ζούσε συνέγραψε το λεξικό της διαλέκτου των Ελληνων Αρβανιτών σε συνάρτηση με την καθομιλουμένη δημοτική.Δεν έχει καμία σχέση με την Αλβανική γλώσσα των Σκιπετάρ Αλβανών,που δεν μιλούν την Αρβανίτικη διάλεκτο.Επίσης μέχρι το 1912 και την ίδρυση του κράτους της Αλβανίας των Σκιπετάρ,το όνομα Αλβανοί αναφερόταν στους μουσουλμάνους Αρβανίτες της Ηπείρου και το έδωσαν οι Μεγάλες δυνάμεις στο κράτος αυτό για τους ευνόητους λόγους της καπήλευσης όλης της γεωγραφικής περιοχής.Δέυτερο θέμα,ο ρόλος της Εκκλησίας στην επανάσταση και τα χρόνια πρίν απο αυτήν.Το ιδεολογικό πόνημα του αγώνος»Ελληνική Νομαρχία»του Ανωνύμου του Ελληνος εκδόθηκε το 1806 στην Μπολόνια της Ιταλίας και κυκλοφορούσε σε όλους τους κύκλους των Φιλικών,των Αγωνιστών αλλά και των ανθρώπων των γραμμάτων,ξεκαθαρίζει αυτόν τον ρόλο,που στα μεταεπαναστατικά χρόνια σκοπίμως καλύφθηκε.Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ποτέ δεν σήκωσε κανένα λάβαρο σε καμία Αγία Λάυρα,άλλωστε ουτε ο ίδιος αναφέρει κατι στα απομνημονέυματα του και το Πατριαρχείο είχε αφορήσει τρέις φορές τον αγώνα με ονομαστικές αναφορές στον Υψηλάντη και τον Κολοκοτρώνη και τα κείμενα υπάρχουν στο σήμερα.Ο Φ.Πουκεβίλ στο μυθιστόρημα του για την επανάσταση ανέφερε το θέμα αυτό το οποίο έγινε θεσμός στα χρόνια του Οθωνος και μπήκε στα σχολικά βιβλία.Τρίτο θέμα.Αντιθέτως με το λάβαρο του Παλαιών Πατρών,ένα λάβαρο που ήταν πολεμική σημαία της εποχής,ο Αναγεννώμενος Φοινιξ έχει απαγορευθεί στο σήμερα δυστυχώς λόγω της χρήσης του απο την Χούντα του 1967,που έβαλε επάνω τον στρατιώτη και καπηλέυτηκε την ιστορία.Αποκαλείτε και σαν πουλί του αίσχους λές και φταίει το σύμβολο της εθνεγεσίας για την καπήλευση του απο τους χουντικούς.Ο Φοίνικας,πουλί της μυθολογίας μας,ζούσε στα ψηλά βουνά και όταν ήταν να πεθάνει έβαζε φωτιά στην φωλιά του και έμπαινε μέσα.Μέσα απο τις στάχτες και τις φλόγες που είχε καεί το πουλί ξαναγεννιέται,και έτσι οραματίζονταν την Ελλάδα,να ξαναγεννιέται απο τις στάχτες της.Στη συνέχεια θα αναφερθούν και άλλα σημαντικά.

Facebook Comments

Check Also

BIBΛΙΟ.ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ

Το σημαντικό πόνημα του Κώστα Ραχούτη »Τα Επώνυμα των Ελλήνων και οι αρβανίτικες ρίζες τους» …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.